Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Author
Magda-Adamowicz Marzenna
(3)
Kopaczyńska Iwona
(2)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Olczak Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Socjologia
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Potencjał dziecka, jego szerokie możliwości nakła­dają na organizatorów edukacji, badaczy, nauczycieli i rodziców liczne zadania i wyzwalają ich odpowiedzialność za jego rozwój. Edukacja przedszkolna ma stać się dla dziecka trampoliną wzrostu, wsparciem rozwoju, płaszczyzną odkrywa­nia i uczenia się, a nie tylko ciągiem przypadkowo dobranych czynności dydak­tyczno-wychowawczych, replikowanych z gotowych rozwiązań, scenariuszy. Czy jesteśmy w stanie temu zadaniu sprostać i dokonać potrzebnych zmian? Mamy świadomość koniecznych modyfikacji i otwarcia się na nowe rozwiązania. Mamy też szacunek do tego, co cennego i ważnego w tym zakresie zrobiono i napisano dotąd i tu także poszukujemy inspiracji lokując je w nowych, aktualnych kontekstach naszego działania, funkcjonowania, badania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Część 1 : Pedagogika wczesnoszkolna w poszukiwaniu własnej drogi; Rozdział 1: Nowe wyzwania edukacji wczesnoszkolnej. Zwrot ku potencjałowi samorozwoju; Rozdział 2 : Edukacja w klasach niższych – dyskursy, palące problemy i potrzeba zmiany; Rozdział 3: Kontestacja pedagogiki wczesnoszkolnej ; Rozdział 4: Dziecko a świat zawodowy, czyli o nieobecnym polu eksploracji w pedagogice dziecka; Rozdział 5: Szkoła – nowe przestrzenie edukacyjne; Część 2 : Inspiracje współczesnej pedagogiki wczesnoszkolnej; Rozdział 1: Marzenia dzieci jako obraz wartości przejmowanych w socjalizacji; Rozdział 2: Kapitał społeczno-kulturowy i ekonomiczny rodziny z klasy średniej a kapitał edukacyjny dziecka w teorii Pierre’a Bourdieu ; Rozdział 3: Teoria nauczania rozwijającego w świetle badań szkoły Elkonina ; Rozdział 4: Oblicza błędu jako kategorii pedagogicznej; Rozdział 5: Edukacja dla mądrości – perspektywa teoretyczna i praktyczna; Rozdział 6: Edukacja domowa jako alternatywa do nauczania szkolnego; Część 3: Szkoła i edukacja wczesnoszkolna w badaniach; Rozdział 1: Dyrektorzy o edukacji początkowej w szkołach wielkomiejskich; Rozdział 2 : The values and the concept quality of school life of pupils in elementary and secondary schools ; Rozdział 3: Fazy procesu konfliktowego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; Rozdział 4: Portret nauczyciela wczesnej edukacji kredką malowany; Rozdział 5: Udział szkoły w rozwoju czytelnictwa u dzieci w wieku wczesnoszkolnym; Rozdział 6 : Pomiar matematycznych umiejętności twórczych dzieci ; Rozdział 7: Postawy rodzicielskie a formy pomocy dziecku; Rozdział 8 : Nadopiekuńczość w rozumieniu rodziców dzieci w wieku wczesnoszkolnym.[K]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again