Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Magda-Adamowicz Marzenna
(3)
Kopaczyńska Iwona
(2)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Olczak Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Socjologia
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Potencjał dziecka, jego szerokie możliwości nakła­dają na organizatorów edukacji, badaczy, nauczycieli i rodziców liczne zadania i wyzwalają ich odpowiedzialność za jego rozwój. Edukacja przedszkolna ma stać się dla dziecka trampoliną wzrostu, wsparciem rozwoju, płaszczyzną odkrywa­nia i uczenia się, a nie tylko ciągiem przypadkowo dobranych czynności dydak­tyczno-wychowawczych, replikowanych z gotowych rozwiązań, scenariuszy. Czy jesteśmy w stanie temu zadaniu sprostać i dokonać potrzebnych zmian? Mamy świadomość koniecznych modyfikacji i otwarcia się na nowe rozwiązania. Mamy też szacunek do tego, co cennego i ważnego w tym zakresie zrobiono i napisano dotąd i tu także poszukujemy inspiracji lokując je w nowych, aktualnych kontekstach naszego działania, funkcjonowania, badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1 : Pedagogika wczesnoszkolna w poszukiwaniu własnej drogi; Rozdział 1: Nowe wyzwania edukacji wczesnoszkolnej. Zwrot ku potencjałowi samorozwoju; Rozdział 2 : Edukacja w klasach niższych – dyskursy, palące problemy i potrzeba zmiany; Rozdział 3: Kontestacja pedagogiki wczesnoszkolnej ; Rozdział 4: Dziecko a świat zawodowy, czyli o nieobecnym polu eksploracji w pedagogice dziecka; Rozdział 5: Szkoła – nowe przestrzenie edukacyjne; Część 2 : Inspiracje współczesnej pedagogiki wczesnoszkolnej; Rozdział 1: Marzenia dzieci jako obraz wartości przejmowanych w socjalizacji; Rozdział 2: Kapitał społeczno-kulturowy i ekonomiczny rodziny z klasy średniej a kapitał edukacyjny dziecka w teorii Pierre’a Bourdieu ; Rozdział 3: Teoria nauczania rozwijającego w świetle badań szkoły Elkonina ; Rozdział 4: Oblicza błędu jako kategorii pedagogicznej; Rozdział 5: Edukacja dla mądrości – perspektywa teoretyczna i praktyczna; Rozdział 6: Edukacja domowa jako alternatywa do nauczania szkolnego; Część 3: Szkoła i edukacja wczesnoszkolna w badaniach; Rozdział 1: Dyrektorzy o edukacji początkowej w szkołach wielkomiejskich; Rozdział 2 : The values and the concept quality of school life of pupils in elementary and secondary schools ; Rozdział 3: Fazy procesu konfliktowego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; Rozdział 4: Portret nauczyciela wczesnej edukacji kredką malowany; Rozdział 5: Udział szkoły w rozwoju czytelnictwa u dzieci w wieku wczesnoszkolnym; Rozdział 6 : Pomiar matematycznych umiejętności twórczych dzieci ; Rozdział 7: Postawy rodzicielskie a formy pomocy dziecku; Rozdział 8 : Nadopiekuńczość w rozumieniu rodziców dzieci w wieku wczesnoszkolnym.[K]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej